poniedziałek, 21 września 2009

Dwudziesty Dzień Wrzesnia 2009. Pierwszy dzień tygodnia,czyli PONIEDZIAŁEK.

ja w gównie byłam raz
Co ty narzekasz?
Ja wolałabym cieszyć się życiem swym zamiast być na nie złym (?! jea.)

To nie jest tak że ja nienawidzę swiata.To swiat mnie nienawidzi!
tak własnie!


SPRAWOZDANIE POGODOWE

haroszaja pagoda.ciepło na sweter zawsze jak wezne se kurtkie.

NASTRÓJ

rano:ołowiany
rano ale w szkole: psujemy dla was!
xD lol tak własnie.
az do godziny 14.30 było spoko
ale po 16.10 wszytsko wróciło na swoje dziwne miejsce!

PYTANIE DNIA:
Pojebało?

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||\

wszytsko za mną.rówanie okręgu i glina.dobrnoc.

1 komentarz:

  1. Oluś, jak ja mam Cię dodać do obserwowanych, skoro usunęłas tą opcję? :[

    OdpowiedzUsuń