piątek, 25 września 2009

Bedę szła 500 kiliometrów nawet

a potem wsiądę w pociąg ,a jak skończy się ląd to polecę samolotem.
       Mareczek!!! 182 182 182 182 182 182 182 182 182 182
ta liczba co ma w sobie.
                 \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
                                   pagoda;haroszaja but a liitle bit zimno

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{ mysl i pytanie dnia:
                      czy naprawdę jestem inna?     tak. xD

   ________________________________________________
               nastrój: bardzo dobry wspaniały. 5 i 6 xD
      """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

                                 mój brat ma brodę,tak mi się sniło.
                                          myslalam że jest źle ale jest dobrze.
                przeciez ja wiem co ty myslisz i co ja mysle.
     chyba za dobrze sie znamy.
                                        ale jest bardzo dobrze ze jest jak jest.
                                  pewnie ze jest dobrze.
       tylko gdyby skmki były mniejsze i by był mniejszy tłok.
     gdyby słuchawki sie nie psuły.
                            i gdybym umiała kontorlować to co odczuwam.
        mogłabym się nie trząsć na jego widok xD kolana mi wyskaują na boki z jakie 30 cm.
                                                 jezu.przecież to też jest człowiek.
       o konfa z Żalkiem i Karoliną.
        i Ola chyba też idzie,.

                                      .................nie będę do pana telefonowała.
                                                          aż pan pierwszy sie zreflektuje o co mi cho/
das  ja



                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz