piątek, 5 lutego 2010

Im slowly turning into you...

Kiedy nie myślę o Tobie gram w Tetrisa.
Jak gram w Tetrisa przy Tobie możesz mnie ściskać i całować,
a ja i tak będę skupiona na tym żeby ułożyć cztery linijki klocków.

Kiedy słucham Green Day to też nie myślę o Tobie.

Jesteś świrem.


UWAGA FRISTAJL:


Ojapierdziu
znowu
kiedy skupiam się intensywnie na myśleniu
,
twórczym myśleniu
to
to
to
wpadłam na pomysł zrobienia bardzo fajnej grafiki
hihihih
(znowu samochódportret)
fajnie.

dziś jest bardzo ładna pogoda.
jest ciepło
 i zaraz wychodę na spacer z Olką.
Nawet będąc z nią
GADAM O TOBIE!


Jednakże chyba zdajesz sobie sprawę że często mnie niemalże wkurwiasz
zapuszczasz włosy
śpiewasz w kiblu
drzesz mordę
robisz z siebie upośledzia
trzymasz mnie za obie ręce  kiedy idziemy razem
albo tym że cokolwiek ZŁEGO nie zrobię TY i tak będziesz niewzruszony  tym co ja zrobię.
Dobrze,tydzień temu przypierdzieliłam ci zeszytem i byłeś na mnie zły jakieś 3 minuty...Łąął.

Jeśli chodzi o to czy nigdy się nie poryczałam z twojego powodu to oczywiście że płakałam,ale nigdy nie było to ze złości czy ze smutku.

Bo jesteś moim Purchawcem!
tHE tHE !




a tu fociunia z moich 17 urodzin ,Wojti Morczny Grabarz,Asiaaaa i OlaKej ^^ ładne prawda? :D

tydzień do ferii został!!!  

2 komentarze:

  1. Cooż za setrashne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, podobalo mi sie ta czesc czym cie wkurwiam ^^

    OdpowiedzUsuń